Komunikat w związku z COVID-19

Uprzejmie informujemy, że z uwagi na ryzyko zakażeń wśród pracowników oraz osób zgłaszających się do punktów obsługi klienta, obsługa bezpośrednia w punktach obsługi: przy ul.Tysiąclecia 84 w Katowicach i przy ul. Ściegiennego 51D w Katowicach zostaje zawieszona do odwołania.

Jednocześnie informujemy, że wszelkie sprawy można zgłaszać na adres mailowy: wspolnoty@elspyra.pl lub telefonicznie pod numerem: 32 250 90 90 - numery wewnętrzne: 21 - dział techniczny; 22 – dział administratorów; 31 – dział księgowości;

W wyjątkowych sytuacjach, których nie można załatwić droga mailową lub telefoniczną, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu,  zapraszamy Państwa do naszej siedziby w Mysłowicach przy ul. Obrońców Westerplatte 29.

Ponadto w celu usprawnienia obsługi administrowania, proponujemy państwu wypełnienie oświadczenie właściciela w sprawie doręczania korespondencji drogą elektroniczną – formularz jest dostępny na naszej stronie internetowej w zakładce Dla Mieszkańców – dokumenty do pobrania.

 

         
    

Dla Mieszkańców

Tysiąclecia 86 - ODCZYT I WYMIANA PODZIELNIKÓW CIEPŁA II i III termin


19 Wrzesień 2017

Szanowni Mieszkańcy,
Informujemy, iż:
w dniu 26.09.2017r.w godz. 16:00 – 19:00 -  garaże w godz 16:00 - 16:15
odbędzie się ODCZYT I WYMIANA PODZIELNIKÓW CIEPŁA II termin

Prosimy o udostępnienie mieszkań oraz zapewnienie dostępu do grzejników.

Odczytu i wymiany podzielników na podzielniki z odczytem radiowym dokonywać będzie Firma Minol Zenner Sp. z o.o. - tel. kontaktowy:  32/ 207-29-04 lub 32/ 207-29-05.
Informujemy, że zgodnie z regulaminem Wspólnoty po zakończeniu odczytów w dwóch bezpłatnych terminach, przysługuje dodatkowy, odpłatny III termin odczytu i wymiany podzielników dla lokali nieudostępnionych w I i II terminie.
Dodatkowy termin odczytu i wymiany podzielników należy ustalić indywidualnie z Firmą Minol Zenner pod powyższymi numerami telefonów.
Odczyt i wymiana podzielników w ramach III terminu musi odbyć się do dnia: 10  października 2017r.
W przypadku nieudostępnienia lokalu mieszkalnego do odczytu i wymiany podzielników w podanych terminach, lokal zostanie rozliczony wg maksymalnego zużycia zgodnie z regulaminem Wspólnoty.